ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قیمت تمام‌شده تخم‌مرغ برای مرغدار بیش از ۱۵ هزار تومان است

  • کد خبر: ۵۳۲۶۶
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
قیمت تمام‌شده تخم‌مرغ برای مرغدار بیش از ۱۵ هزار تومان است
رئیس اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار خراسان رضوی گفت: ستاد تنظیم بازار کشور در اعلام قیمت واقعی تخم‌مرغ وقت‌کشی می‌کند. ما با سیستمی ضدتولید طرف هستیم.

طنین همتی|شهرآرانیوز، امسال برای چندمین‌بار است که ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب تخم‌مرغ را تغییر داده است. باتوجه‌به اینکه ستاد تنظیم بازار دوشنبه هر هفته جلسه تشکیل می‌دهد، به‌احتمال فردا درباره قیمت تخم‌مرغ تصمیم‌گیری و نرخ مصوب جدید آن مشخص می‌شود. اما باز باید دید که تولیدکننده و مصرف‌کننده از این قیمت رضایت دارند یا نه؟


رئیس اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار خراسان رضوی بر این باور است که ستاد تنظیم بازار کشور در تعیین قیمت واقعی تخم‌مرغ دارد وقت‌کشی و از جیب تولیدکنندگان هزینه می‌کند. به‌عقیده او این سیستمی ضدتولید است و خودشان بهتر ما بر وضعیت آگاه هستند که هزینه‌ها به‌شدت افزایش پیدا کرده و افزایش هزینه‌های ما به‌تبع تصمیمات نادرست بوده است.


به‌گفته موسوی‌نژاد، متولیان امر خودشان افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل و قیمت ذرت و سویا را تصویب کردند، ولی محصول نهایی، خواه گوشت یا تخم‌مرغ باشد، ‌به‌درستی بازنگری نشده است تا همه زوایای تولید در آن در نظر گرفته شده باشد. با فشارهایی که اتحادیه کشوری بر این موضوع آورده است، قبول کردند بازنگری کنند، اما الان هم این ستاد دارد وقت‌کشی می‌کند.


این فعال حوزه طیور ابراز کرد: امروز قیمت تمام‌شده تخم‌مرغ برای مرغدار بیش از 15 هزار تومان است. مشخص نیست امروز یا فردا چه تصمیمی می‌خواهند بگیرند، اما امیدواریم تصمیمی بگیرند که منجر نشود بیش از این جمعیت طیور کشور از بین برود.


وی گفت: تابه‌حال هر تصمیمی که گرفته‌اند، در راستای حمایت از تولید کشور نبوده است و تصمیمتی کاملا سیاسی و غیرکارشناسانه اتخاذ شده که خروجی این تصمیمات به کاهش جمعیت طیور ما منجر شده است و درنتیجه مرغدار ما انگیزه‌ای برای تولید ندارد.


رئیس اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار خراسان رضوی ادامه داد: شعار می‌دهند که تشکل‌ها در تصمیم‌گیری دخیل هستند، اما در عالم واقع شاهد این اتفاقات در تولید کشور هستیم.
موسوی‌نژاد با بیان اینکه هیچ‌وقت به‌دنبال گران‌فروشی نبودیم و خواستار تعیین قیمت منطقی و دنبال این هستیم که تولید حفظ شود، تأکید کرد: ما شرایط کشور و شرایط اقتصادی را درک می‌کنیم. نمی‌گوییم تولیدکننده سود کند، ولی دست‌کم زیان هم نباید بکند.


وی با تأکید بر اینکه شواهد نشان می‌دهد سیستمی برای ما تصمیم می‌گیرد که با تولید آشنا نیست، افزود: امروز صنف مرغدار از تولید دل‌زده شده است، به‌طوری‌که بچه‌های این مرغدارها هم تمایلی به ادامه‌دادن این حرفه ندارند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->